Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ποιος εγώ?

Ναι!  Εσύ, δεν υπηρέτησες  την παράνοια
εμφανίζοντας , ως  άλλοθι  την άγνοια?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν αμφισβήτησες  την λογική
παραδεχόμενος,  ως  σωτηρία την τρέλα?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν απέρριψες  τον σεβασμό
προωθώντας,  ξεδιάντροπα το θράσος?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν αναίρεσες την διδαχή
εξυπηρετώντας, σκόπιμα την αμάθεια
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν εξώθησες στην ακολασία
απαρνούμενος , μεθοδικά την αρετή?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν αποτόλμησες το ανισόρροπο
εξοστρακίζοντας, βίαια το ισορροπημένο?
 Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν ισχυρίστηκες  ότι, το άδικο
νοσηρά, θα καταστρατηγεί το δίκιο?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν υπέκυψες στην διαφθορά
διαφημίζοντας , εντέχνως  την  ευεργεσία?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν υπέθαλψες  τα ειδεχθή
ορθώνοντας,  την σημαία της  απανθρωπιάς?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν έσπειρες  αγνωμοσύνη
διαπομπεύοντας, τα  συγγνώμη?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν νόθευσες την ευμάρεια,
προς  χάριν, αποκρουστικής παρακμής?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν χάλκευσες  ενδείξεις,
ως  ισχυρές , περί του αντιθέτου αποδείξεις?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν εκποίησες  κάθε αξία
ως  αντιπαροχή, στο γλοιώδες  μέσον?
Ποιος , εγώ?
Πριν εξακολουθήσω στα απεχθή, παραδέχεσαι
την ενοχή σου, αποδεχόμενος τις συνέπειες?
Ποιος , εγώ?
Ναι!  Εσύ, δεν εμφανίζεσαι στον καθρέπτη
ως  Άνθρωπος ,με κεφαλαίο, το.. Άλφα?

Όμως , ουδεμία έχει σημασία
αν είσαι εσύ η εγώ!
Εκείνο, που εξειδικεύει το αποτέλεσμα
αποδεικνύει ότι…
Όσο τα εγώ μας  διαπρέπουν,
ανυπόφορα …εμείς, θα υποκύπτουμε
στην προδιάθεση  του… νίπτω τας  χείρας
αναμασώντας  αφελώς  το… ποιος , εγώ
?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου